Çağrı Merkezi

En hızlı şekilde bünyenizde kurulmasını doğru bulduğumuz bir Çağrı Merkezi ile müşteri -yetkili ulaşılır olmak sorununu ortadan kaldırmak, hizmetlerden doğabilecek şikayetleri birimler arasında yönetmek, sorunları ilgili birimlere yönlendirerek çözülmesine iş emri açılmasını sağlamak, bu iş emirlerinin takibini yapmak, birimler tarafından çözümün sağlanması ve sonrasında şikayet sahibi kişilere verilen hizmet sonrası memnuniyetin bilgisini alarak iş takibini kapatmak organizasyon ve tecrübesini sizlere kazandırıyoruz.

Yaşam merkezleri, oteller, avmler, okullar, iş yerleri, ofis plazaları, rezidanslar, villalar, konutlar/siteler ve sosyal tesislerde entegre yönetim hizmeti deneyimimizde en çok gördüğümüz ve dinlediğimiz şikayet yetkiliye ulaşamamak, sorunlarının çözülmesine ilgi alaka gösterilmemesi ve organizasyon eksikliğidir. Çağrı Merkezi üzerinden hizmetin geliştirilmesi de sürekli yapılabilmektedir. Tahsilata yönlendirme, ekstra bilgi ve bildirimler yapılabilme, anket düzenleme sadece bu geliştirmelere birkaç örnektir.

TEKNOLOJİK ALT YAPI

Firmamız, sektöründe büyük gelişme göstermiş, son teknoloji ekipmanlar ve deneyimli kadrosu ile sizlere iyi hizmet vermek için büyük bir güce sahiptir.

PRENSİBİMİZ

İnsana verdiğimiz önemden dolayı, tüm hizmetlerimizde öncelikle müşteri memnuiyetini ön planda tutarak sizlerin huzurunu güvenini ve konforunu ön planda tutuyoruz.

TECRÜBELİ EKİP

Müşterilerimizin memnun kalmasını sağlayamak için sektöründe uzman personellerimizle sizlere en iyi hizmeti vermek için çalışıyoruz.

Marketing

Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for the high level overviews Iterative approaches. to corporate strategy.